اقتصاد کشور را باید با یک انقلاب واکسینه کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده لشکر 23 تکاور نیروی زمینی ارتش گفت: همانطور که سیاست ما با بوجود آمدن انقلاب اسلامی واکسینه شد، باید در اقتصاد ما نیز یک انقلاب رخ دهد و اقتصاد کشور واکسینه شود.

امیر سرتیپ دوم ستاد "سید کمال پیمبری" فرمانده لشکر ۲۳ تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی الگوی ایرانی اسلامی است؛ باید به اقتصاد مقاومتی نگاه اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: اقتصاد کشور در صورتی که متکی به دیگر کشورها باشد ضربه‌پذیر می‌شود.

فرمانده لشکر ۲۳ تکاور ارتش گفت: همانطور که سیاست ما با بوجود آمدن انقلاب اسلامی واکسینه شد، باید در اقتصاد ما نیز یک انقلاب رخ دهد و اقتصاد کشور واکسینه شود.

امیر پیمبری تصریح کرد: باید به اقتصاد نگاهی انقلابی داشت تا مردم پای کار بیایند و اگر سختی هم وجود دارد این سختی‌ها را مدیریت کنیم.

وی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی این گونه نیست که با تنگ‌دستی زندگی کنیم، باید به جا و به موقع از منابع استفاده کنیم.

امیر پیمبری وحدت مردم را مهم‌ترین اصل در اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: "اقتصاد مقاومتی" صرفه‌جویی و درست مصرف کردن است؛ مردم فهیم و هوشیار باید پای کار بیایند و تمام تلاششان را برای به ثمر رسیدن این آرمان بزرگ به کار بندند.

وی ادامه داد: باید از انرژی، معادن و محصولات کشاورزی و خدادادی درست استفاده کرد تا این کار بزرگ زود‌تر تحقق یابد.

فرمانده لشکر ۲۳ تکاور ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان به برکت هنرمندی شهدای انقلاب و پایداری ملت شریف ایران حاصل شده است. ما باید این بار در زمینه اقتصاد حماسه‌ای را خلق کنیم تا به تمام دنیا ثابت شود تحریم‌ها هیچ ضربه‌ای به کشورمان وارد نمی‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا